Obchodní podmínky a souhlas se zpracováním osobních údajů.

Zprostředkování služeb

Obchodní podmínky společnosti Služby+

I. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují právní vztah mezi společností Služby+, IČO [doplnit], se sídlem [doplnit adresu], zapsanou v obchodním rejstříku vedeném [doplnit název soudu] (dále jen „zprostředkovatel“) a zákazníkem (dále jen „zákazník“), který uzavřel smlouvu o zprostředkování služeb nabízených zprostředkovatelem.

Zprostředkovatel je podnikající subjekt, který zprostředkovává služby poskytované nezávislými odborníky v následujících oblastech:

Elektrikářské práce

Servis a opravy plynových kotlů

Zámečnické práce

Malířské práce

Instalatérské a topenářské práce

Hodinový manžel (drobné opravy a údržbářské práce)

Zákazník souhlasí s tím, že zprostředkovatel není přímým poskytovatelem těchto služeb, ale pouze zprostředkovává kontakt mezi zákazníkem a příslušnými odborníky.

II. Služby a odpovědnost

Zprostředkovatel zajišťuje zprostředkování kontaktu mezi zákazníkem a odborníky (dále jen „dodavatelé“), kteří služby poskytují. Každý dodavatel je odpovědný za kvalitu a včasnost provedení služeb, stejně jako za fakturaci.

Zprostředkovatel zajišťuje kontakt pro následující služby:

Elektrikářské práce (instalace, opravy, revize elektrozařízení)

Servis a opravy plynových kotlů

Zámečnické práce (opravy zámků, instalace bezpečnostních zařízení)

Malířské práce (vymalování interiérů, dekorace)

Instalatérské a topenářské práce (opravy a instalace vodovodních a kanalizačních systémů, opravy a instalace topení, kotlů, radiátorů)

Hodinový manžel (drobné opravy, montáže nábytku, instalace zařízení)

Zákazník souhlasí s tím, že všechny případné reklamace, záruky nebo odpovědnost za provedené práce nese přímo dodavatel, nikoli zprostředkovatel. Zprostředkovatel nebude odpovědný za vady, které vzniknou během plnění služby nebo po jejím dokončení.

III. Ceny a platby

Ceny za služby jsou stanoveny jednotlivými dodavateli a mohou se lišit v závislosti na rozsahu a povaze požadovaných prací.

Zprostředkovatel informuje zákazníka o orientačních cenách za služby, avšak konečná cena bude stanovena mezi zákazníkem a dodavatelem.

Fakturace za poskytnuté služby je v kompetenci dodavatele. Zákazník obdrží fakturu přímo od dodavatele a je povinen ji uhradit dle podmínek uvedených na faktuře.

IV. Reklamace a záruky

Reklamace na poskytnuté služby je nutné uplatnit přímo u dodavatele, který službu vykonal.

Zprostředkovatel zajišťuje pouze zprostředkování kontaktu mezi zákazníkem a dodavatelem a nenese odpovědnost za vady provedených prací.

V. Ochrana osobních údajů

Zprostředkovatel se zavazuje chránit osobní údaje zákazníků v souladu s platnými právními předpisy, zejména s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR).

Zákazník souhlasí s tím, že zprostředkovatel shromažďuje, zpracovává a uchovává jeho osobní údaje za účelem zprostředkování služeb, komunikace s ním a fakturace služeb.

Osobní údaje budou zpracovávány po dobu trvání smluvního vztahu a po jeho ukončení pouze po dobu, která je nezbytná pro účely archivace a plnění právních povinností (např. účetní evidence).

Zákazník má právo:

požadovat přístup k osobním údajům, které o něm zpracováváme,

požadovat opravu nebo vymazání osobních údajů,

vznést námitku proti zpracování osobních údajů,

požadovat omezení zpracování osobních údajů,

podat stížnost u dozorového úřadu (Úřad pro ochranu osobních údajů).

Osobní údaje zákazníků nebudou poskytovány třetím stranám, s výjimkou dodavatelů, kteří poskytují konkrétní služby a kteří jsou povinni chránit osobní údaje v souladu s GDPR.

VI. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky jsou platné od [datum]. Zprostředkovatel si vyhrazuje právo tyto podmínky kdykoli změnit. Nové obchodní podmínky budou zveřejněny na webových stránkách zprostředkovatele a nabudou účinnosti okamžitě po jejich zveřejnění.

Pokud je některé ustanovení těchto obchodních podmínek shledáno neplatným nebo neúčinným, zůstávají ostatní ustanovení v platnosti.

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obch

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Správce osobních údajů: Společnost Služby+, IČO [doplnit], se sídlem [doplnit adresu], zapsaná v obchodním rejstříku vedeném [doplnit název soudu], (dále jen „Správce“).

Účel zpracování osobních údajů: Správce tímto informuje, že Vaše osobní údaje budou zpracovávány za účelem:

Zajištění a zprostředkování požadovaných služeb (např. elektrikář, instalatér, malíř, zámečník, apod.),

Komunikace se zákazníkem ohledně objednaných služeb,

Fakturace poskytnutých služeb,

Plnění právních povinností (např. archivace účetních dokladů).

Kategorie osobních údajů: Pro uvedené účely budou zpracovávány následující osobní údaje:

Jméno, příjmení

Adresa trvalého pobytu

Kontaktní údaje (telefonní číslo, e-mail)

Informace týkající se objednávaných služeb (např. popis požadované služby, fakturační údaje)

Právní základ zpracování: Zpracování osobních údajů je nezbytné pro:

Plnění smlouvy mezi Vámi a Správcem (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR),

Splnění právních povinností Správce, které se vztahují na zpracování účetních dokladů (čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR),

Váš souhlas, pokud je zpracování založeno na souhlasu (čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR).

Příjemci osobních údajů: Osobní údaje mohou být zpřístupněny pouze těmto příjemcům:

Naši dodavatelé a poskytovatelé služeb, kteří se podílejí na realizaci požadovaných služeb (elektrikáři, instalatéři, malíři, topenáři, zámečníci apod.),

Účetní a daňové poradce pro účely fakturace a plnění právních povinností,

Ostatní příjemci, pokud to bude vyžadováno právními předpisy.

Doba uchovávání osobních údajů: Vaše osobní údaje budou uchovávány po dobu trvání smluvního vztahu a po jeho ukončení maximálně po dobu 10 let, nebo dokud neodvoláte souhlas se zpracováním. Po uplynutí této doby budou osobní údaje bezpečně vymazány nebo anonymizovány.

Práva subjektu údajů: Jako subjekt údajů máte právo:

Požadovat přístup k osobním údajům, které o Vás zpracováváme,

Požadovat opravu nepřesných nebo neúplných osobních údajů,

Požadovat výmaz osobních údajů, pokud jsou splněny podmínky pro jejich výmaz,

Požadovat omezení zpracování osobních údajů,

Vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, pokud jsou zpracovávány na základě oprávněného zájmu správce,

Přenášet Vaše osobní údaje v přenositelné podobě,

Odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv, pokud je zpracování založeno na Vašem souhlasu.

Máte také právo podat stížnost u dozorového úřadu (Úřad pro ochranu osobních údajů), pokud máte pocit, že došlo k porušení Vašich práv.

Souhlas: Tímto uděluji souhlas společnosti Služby+ se zpracováním mých osobních údajů uvedených výše, za účelem zajištění služeb, komunikace, fakturace a plnění právních povinností, jak je popsáno v tomto dokumentu.

Souhlas je udělován na dobu neurčitou, dokud není odvolán.

Podpis zákazníka:

Datum: ________________________odní podmínky“) upravují právní vztah mezi společností Služby+, IČO [doplnit], se sídlem [doplnit adresu], zapsanou v obchodním rejstříku vedeném [doplnit název soudu] (dále jen „zprostředkovatel“) a zákazníkem (dále jen „zákazník“), který uzavřel smlouvu o zprostředkování služeb nabízených zprostředkovatelem.